niedziela, 1 września 2013

Let's get it started!

Welcome Dear Readers!

My name is Paulina, but my friends call me Pala. I live in Wroclaw. I'm almost 18 and   tommorow I'll begin my last year in high school.
Why I decided to start blogging?
The answer is quite easy. I love fashion! I've been following lot of blogs for a long time cause  it's great opportunity to get inspired. There is a billion of bloggers who share with us their point of view on trends and fashion. Then I thought 'Maybe I should also try?'
My friend and mum told me: "If You never try, You will never know.", so I'll try.
I'd like to show You my outfits and see Your opinions.
You will find also some recipes for delicious dinner or sweet cakes :)

That's all. Take care, xo.

 ***

Witam wszytkich!

Nazywam się Paulina, ale moi znajomi mówią na mnie Pala, od kilku lat mieszkam we Wrocławiu. Jestem już prawie pełnoletnia i jutro zaczynam ostatni rok szkolny w liceum.
Dlaczego zdecydowałam się założyć bloga?
Odpowiedź jest prosta. Uwielbiam modę! Od dłuższego czasu obserwuję bardzo dużo blogów, które mnie inspirują. Doszłam do wniosku, że bycie bloggerem/bloggerką to wspaniała szansa, aby dzielić się swoimi pomysłami z innymi i poznać ludzi z całego świata, którzy mają wspólne pasje.
Moja przyjaciółka i mama powiedziały kiedyś, że jeśli nigdy nie spróbuję, to się nie dowiem.. Więc postanowiałam spróbować!
Chcę dzielić się z Wami stylizacjami i poznać Wasze opinie.
Oprócz tego będzie mogli znaleźć tutaj wyjątkowe przepisy na wyjątkowo smaczne potrawy i ciasta. :)

Dziękuję za uwagę.

0 comments :

Prześlij komentarz

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me:

Moje zdjęcie
I am 18-years old girl from Poland. Love life. I've also big dreams and I do my best to make it real.

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Copyright © Call me Pala | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com